Kiss Tamás vagyok, B2C telefonos értékesítési szakértő és tréner.

Szeretem az értékesítést és az oktatást, mert számomra ezekben egyszerre van jelen a szakmai fejlődési lehetőség, kihívás, sikerélmény és elismerés.

A Hideghivasok.hu-t azért indítottam, mert tapasztalatommal segíteni tudok másoknak céljaik elérésében, ezen keresztül pedig én is új élményeket kapok, ami további fejlődésre, tanulásra ösztönöz.

Fontosnak tartom, hogy ügyfeleimnek személyre szóló segítséget tudjak nyújtani, ezért ÉLŐBEN, veled együtt dolgozva támogatom a fejlődésed. A közös munka során azonnal használható, gyakorlati tapasztalatra épülő tudást adok át. 

„Mondd el és elfelejtem, mutasd meg és megjegyzem, engedd, hogy csináljam és megértem.”

Hszün-ce Xunzi

20 év az értékesítésben

Pályafutásom programozóként kezdtem, majd egy softverfejlesztő cég értékesítőjeként, később értékesítési csoportveztőjeként ismerkedtem meg az értékesítés világával. 

Telesales vezetőként és trénerként 20 éve támogatom nagy létszámú értékesítési call centerek és személyes tanácsadói hálózat munkáját. A KKV szektorban csapataimmal közvéleménykutatást végeztünk, telefonos ügyfélszolgálatot láttunk el, nagy értékű oktatásokat, telekommunikációs szolgáltatásokat értékesítettünk. Jelenleg egy vezető biztosítótársaság kötelékében dolgozom, ahol sokáig telesales csapatokat vezettem. Biztosítási és megtakarítási termékeket értékesítettünk és időpontot egyeztettünk országos tanácsadói hálózat részére. Jelenleg külső partnerkapcsolati menedzserként támogatom a személyes tanácsadó kollégákat kommunikációs és értékesítéstechnikai oktatásokkal, ahol megtanulhatják hogyan kell felépíteni egy hatékony telefonos értékesítési beszélgetést és hogyan érhető el, hogy a beszélgetésben az ügyfél biztonságban érezze magát.

Pályafutásom során rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem kiválasztási, betanítási, fejlesztési és értékelési folyamatokban, motivációs rendszereket és oktató anyagokat dolgoztam ki, hatékonysági elemezéseket végeztem.

 

Miért én tudok segíteni?

  • én is telefonáltam már és pontosan tudom mennyire nehéz elindítani az első hívást, majd napi 20-50-80 emberrel ugyanolyan kiemelt minőségben beszélgetni
  • több mint 13000 beszélgetést értékeltem, melyekből megtanultam hogyan lehet akár a kezdetben elutasító ügyfélnél is elérni, hogy rád figyeljen és elégedetten tegye le a telefont
  • vezettem telefonos értékesítési csoportot és átéltem, hogy mekkora kihívás megfelelni a vezetőség elvárásainak, fenntartani a hatékony  működést és közben elérni az ügyfél- és munkatársi elégedettséget
  • mert több mint 1000 munkatárs képzésében vettem részt, melyből láttam, hogy melyek az alapvető hibák és milyen nehézségek akadnak az eredményes telefonhívás gyakorlati megvalósításában

Kapcsolatok

Minden kérdés közelebb visz a megoldáshoz és a sikerhez.

Elérhetőség

Közösségi média

Írj üzenetet

2024 © Copyright | Kiss Tamás E.V. | Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | ÁSZF | Süti szabályzat